Dobra prezentacja graficzna produktu to podstawa. Większość osób „kupuje wzrokiem”, więc dobre zdjęcia produktowe nie tylko sprawiają, ze potencjalni klienci w ogóle wchodzą na stronę ze szczegółami oferty, lecz również decydują się na sam zakup. Właśnie dlatego warto zadbać o to, aby fotografie pokazywały jak najwięcej szczegółów i robiły to w atrakcyjny sposób. Dobrym na to sposobem są zdjęcia 360.
Pod pojęciem tym kryją się fotografie produktowe, które można na ekranie obracać wokół ich osi, co z kolei pozwala przyjrzeć się wyglądowi produktu ze wszystkich stron. Z jednej strony minimalizuje to liczbę pytań, jakie mogą spływać na Twoją skrzynkę internetową, tym samym oszczędzając Twój czas. Z drugiej – to znakomity sposób na rozwianie wątpliwości i pokazanie klientowi, że produkt dobrze prezentuje się ze wszystkich stron.
Zdjęcia 360 wykonujemy w odpowiednim oświetleniu, a cały proces odbywa się w ustalonych wraz z Tobą terminach. Jeśli masz pytania lub wątpliwości – skontaktuj się z nami, a chętnie wyjaśnimy szczegóły.