Twój Biznes Wystrzeli

Z Kampaniami Google Ads

Projektujemy kampanie Google Ads już od 2008 roku. Pracujemy z ograniczoną ilością klientów.

hero

Dodawanie stopki mailowej w aplikacji Mail dla Apple

Otwieramy aplikacje Mail
Następnie klikamy w lewym górnym rogu na napis "Mail" i "Preferencje..."
W górnym meny wybieramy "Podpisy". Następnie wybieramy konto (lista z lewej strony), dla którego chcemy dodać stopkę. Klikamy przycisk plusa.
Teraz możemy zmienić nazwę naszego podpisu. Zmieniając "Podpis nr 1" na dowolny tekst.
Usuwamy wszystko co znajduje się w prawym oknie i zmieniamy na "To jest nasza stopka".
Odznaczamy również "Zawsze dopasowuj czcionkę domyślną".
Zamykamy wszystkie okna i przechodzimy do pulpitu. Klikamy raz w dowolny pusty obszar tapety, tak by górny pasek menu wyglądał jak na obrazku.
Klikamy na "Idź". Pojawi się wysuwane menu. Trzymając klawisz "alt option", w miejscu czerwonej kreski na zdjęciu pojawi się ikona "Biblioteka". Należy na nią kliknąć.
Otwieramy "Mail".
Otwieramy "V6". W zależnośći od wersji folder może mieć różne cyfry ale zawsze zaczyna się od V.
Otwieramy "MailData".
Otwieramy "Signatures".
Otwieramy plik, którego nazwa składa się z długiego ciągu cyfr i liter.
Poprawny plik powinien zawierać napis "To jest nasza stopka". Jeśli plik nie zawiera tego napisu a wykonaliśmy każdy krok z tego poradnika. Należy zamknąć ten plik i otworzyć inny plik z tego folderu.
Usuwamy wszystko z tego pliku, oprócz zaznaczonego fragmentu. Ten tekst może nieznacznie się różnic w zależności od wersji komputera.
Zmieniamy zaznaczony na zdjęciu tekst na charset=utf-8'
Należy otworzyć wysłaną przez nas stopkę w osobnym programie. Polecamy do tego program ATOM https://atom.io/. Należy skopiować całą zawartość pliku.
Należy otworzyć plik, w którym wcześniej znajdował się napis "To jest nasza stopka". Zawartość pliku skopiowana z poprzedniego kroku należy wkleić poniżej tekstu, który znajduje się obecnie w pliku.
Należy zapisać wszystkie zmiany, które wprowadziliśmy w pliku. Stopka została skonfigurowana i można zamknąć wszystkie okna. Jeśli konfiguracja się nie udała polecamy skontaktować się z naszą pomocą, która zdalnie przeprowadzi Państwa przez proces konfiguracji.